Wanneer u bij ons voor een online administratie kiest kunt zelf bepalen of u deze ook zelf verwerkt.

U kunt uw gegevens realtime raadplegen.

 

Wij bieden verschillende mogelijkheden aan op basis van keuze. Iedere keuze is bij ons bespreekbaar.

 

Hieronder geven wij een paar voorbeelden van het voeren van een administratie.

 

  • U verwerkt zelf de administratie, wij controleren deze administratie dan een keer per aangifte tijdvak.
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer wordt door ons of uzelf uitgevoerd.
  • Wij verwerken de administratie, u dient dan zelf uw administratie digitaal aan te leveren.
  • Facturering van verkoopfacturen wordt door ons of uzelf verricht.
  • Incasso opdrachten middels bankverkeer worden door ons of door u uitgevoerd.
  • Het betalen van leveranciers wordt door ons of uzelf uitgevoerd.

 

Zoals u in bovenstaande opties ziet bieden wij een ruim scala aan administratieve taken aan.

Door middel van deze opties ontzorgen wij de ondernemer voor administratieve taken. Hierdoor kunt u

zichzelf richten op het ondernemen waar u goed in bent.

 

 

Wanneer u meer informatie wenst kunt u contact opnemen via onderstaande link.